Обмін та повернення

Наш магазин співпрацює лише з офіційними постачальниками, і тому гарантуємо оригінальність та якість продукції. Якщо у вас виникли питання щодо обміну або повернення товару, ми зібрали відповіді на них і будемо раді вам допомогти

Що не підлягає обміну чи поверненню?

Придбаний товар не підлягає обміну та поверненню у таких випадках:

1. З моменту купівлі товару минуло понад 14 календарних днів;

2. З моменту придбання товару не минуло 14 календарних днів, але товар був у використанні, порушена цілісність упаковки та/або комплектність, відсутні бирки/цінники тощо.

3. Товар міститься в переліку товарів, які не підлягають поверненню та обміну, згідно з Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 року (у чинній редакції) http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/172- 94-п, а саме:

  • непродовольчі товари
  • парфумерно-косметичні вироби
  • гребінці та щітки масажні
  • постільна білизна
  • дитячі товари
  • товари в аерозольній упаковці

4. Якщо покупець відмовляється надати фото- або відеоматеріали бракованого та/або несправного на його погляд товару.

Що можна повернути?

Ви можете повернути товар протягом 14 днів за наявності оригіналу документа, що підтверджує факт купівлі відповідного товару, якщо:

  • товар не входить до Переліку, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994
  • новий товар, який не був у вжитку та не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, повинні бути збережені: повний комплект товару, цілісність та всі компоненти упаковки, ярлики, заводське маркування.
  • отримали товар неналежної якості.
  • вміст доставленого товару відповідає замовленню (кількість, асортимент, упаковка).

Як зробити обмін/повернення?

Напишіть нам на ел. пошту eclatshop.com.ua@gmail.com, опишіть проблему або зв'язатися за номером 063-65-96-783 для вирішення проблеми.